Prosjektbeskrivelse

TRIO – Keplerdiamantene på NRK

Sesong tre av den prisvinnende serien TRIO, Trio – Cybergullet, blir sendt i ti episoder på NRK våren 2016. Serien har tatt seerne med storm: over 60 prosent av målgruppen – barn mellom 7 og 12 år – fulgte den første sesongen, Trio – Odins gull, som vant Gullruten for beste barne- eller ungdomsprogram i 2014. I tillegg er både Trio – Odins gull og Trio – Cybergullet nominert til prestisjefylte KidScreen Awards.

Trio er en av de største nordiske barnesatsingene og har et budsjett på over 75 millioner kroner. Serien sendes på TV i alle de nordiske landene og på den største tyske TV-kanalen.

Studio Design har laget logoer, brosjyre og filmplakater i norsk, tysk og engelsk versjonering, og vi har manipulert, retusjert og klargjort over 120 pressebilder. Vi har også fotografert hovedpersonene i fotostudio.